top of page

Veel gestelde vragen

Mocht uw vraag niet tussen de veel gestelde vragen staan; mag u deze zeker aan ons stellen via het contactformulier.

  • Hoe kan ik boeken?
    U kan heel makkelijk boeken door op de knop "Boek Nu" te klikken; hier kan u dan zelf één van onze pakketten selecteren, kiezen hoeveel karakters u graag had geboekt en het tijdstip aangeven wanneer de boeking plaats moet vinden. Na dat u dit hebt gedaan en deze bevestigd, zullen wij zo snel mogelijk controleren of de boeking mogelijk is en voor u de reiskosten en eventuele extra kosten (bijv. bij een cadeautje voor de jarige, extra personage..) berekenen en u een offerte versturen die u binnen de 7 werkdagen kan aanvaarden. Na dat u de offerte getekend hebt via onze handige online tool; krijgt u van ons een factuur toegezonden. Mocht u een speciaal type boeking willen doen of de datum die u in gedachte had staat niet meer open, dan mag u via ons contactformulier even uw telefoonnummer geven en de vraag stellen en proberen we voor u samen een gepaste oplossing te zoeken.
  • Kan ik de karakters ook op andere locaties dan mijn thuis boeken?
    Zeker weten, u kunt dit doorgeven bij de reservering (vul bij adres de locatie van het feest/evenement in). Hou er rekening mee dat sommige locaties entertainment niet toestaan, vraag vooraf aan de desbetreffende eigenaar voor toestemming. Bij een feest in de buitenlucht hopen we natuurlijk dat de goede fee het weer regelt. Mocht dit toch tegenzitten wordt er in overleg een andere datum/locatie gekozen. Wij willen u er graag op attenderen dat wanneer er een boeking wordt gehouden op een openbare locatie, wij niet garant kunnen staan voor omstaande kinderen. Om de magie te kunnen bewaren voor deze kinderen sluiten de prinsessen deze kinderen dan ook niet buiten. Daarom is het altijd aangeraden de boeking op een privé locatie te houden.
  • Kan ik de performer kiezen voor mijn boeking?
    Over het algemeen werken wij met een vaste cast, maar we staan uiteraard open voor uw voorkeur. Mocht er geen mogelijkheid zijn voor deze performer, kijken we graag samen met u of een andere performer de boeking kan overnemen. We hanteren wel een hoge standaard van kwaliteit en professionaliteit van onze performers en de kostuums die zij dragen. Daarom kunnen wij u garanderen dat u tevreden zal zijn met iedere performer die wij te bieden hebben.
  • Kan ik meerdere karakters boeken?
    Dat kan zeker! Zolang de agenda van onze performers het toelaat kunnen we meerdere karakters op uw feestje laten komen. Bij grotere feestjes of evenementen is het soms zelfs ook wenselijk om een extra karakter of lakei te boeken zodat de performers bij iedereen evenveel focus kunnen leggen. De meerprijs van een karakter voor een kinderfeestje is €75,00 per uur. De meerprijs van een lakei voor een kinderfeestje is €50,00 per uur. Bij speciale boekingen zoals een Meet & Greet, een opening, een festival of andere evenementen word er telkens een offerte op maat gemaakt en zijn er mogelijk andere tarieven van toepassing. Het gebeurd soms ook dat er een performer in een bedrijfsshirtje mee komt als assistent(e) zonder meerprijs. Dit zal dan ook telkens gecommuniceerd worden naar u.
  • Hoeveel kindjes kan ik uitnodigen op mijn boeking?
    Onze performers proberen de jarige altijd centraal te zetten in het feestje, daarom is het belangrijk dat wij op voorhand weten hoeveel kindjes u verwacht bij de boeking. Zo kunnen wij altijd indien nodig ook adviseren dat er een tweede performer of een lakei meekomt die kan assisteren. Bij een boeking van meer dan 12 kindjes proberen we altijd te zorgen dat de performer een assistent meeneemt. Deze assistent zal dan helpen bij het plaatsen van de glittertattoos, de make-over en de spelletjes klaarmaken. Een assistent kan een lakei maar ook een extra personage zijn mits beschikbaar. Bij een extra personage wordt er op voorhand afgesproken met u wat hiervan de kostprijs is. Dit is voornamelijk afhankelijk wat voor pakket u geboekt heeft en wat er van dit personage wordt verwacht. Als de assistent met een lakeikostuum of in een outfit van The Magical Life meekomt puur om te assisteren wordt hier een meerprijs gerekend van €50,00 per uur in de boeking. Indien de groep heel groot is, zoals bij een meet & greet of een schoolgroep moeten we ook altijd eerst even nakijken wat onze mogelijkheden zijn. In dit geval kan u ons best even een contact berichtje sturen.
  • Kan ik via Social Media of via deze chat boeken?
    Wij vragen u om alle boekingen te doen via ons aangepaste boekingsformulier; zo hebben wij alle nodige gegevens die wij nodig hebben voor uw offerte op te kunnen maken. U kan uiteraard vragen stellen via onze andere kanalen maar toch zal u worden doorverwezen naar de boekingspagina.
  • Het feest kan niet doorgaan op de afgesproken datum, wat nu?
    Het feest annuleren of verschuiven naar een andere dag kan tot 7 dagen* voor aanvang, daarna zijn er kosten aan verbonden (zie algemene voorwaarden). Ondanks alle magische drankjes worden onze karakters soms ook ziek. Wanneer het feest niet door kan gaan wordt u hiervan z.s.m. via email of telefoon op de hoogte gebracht. Er zal in overleg gekeken worden wat de mogelijkheden zijn (andere karakter, verplaatsen datum, enz.)
  • Mag ik het feest fotograferen/filmen?
    Natuurlijk! Het is namelijk erg leuk om de foto's of opnames over een paar jaar nog eens terug te kijken. In elk pakket wordt er tijd ingepland voor een fotomoment, maar ook tijdens de andere activiteiten mag u alles vastleggen. Ook wij koesteren de herinneringen die we mogen maken, alle gedeelde foto's en filmpjes zijn dan ook meer dan welkom. Mocht u een professionele fotogra(a)f(e) en/of videograaf willen op uw feest of boeking, dan kunnen we hiervoor zeker ook een offerte op laten maken. Wij werken namelijk samen met een aantal zeer professionele bedrijven.
  • Hoelang vooraf moet ik boeken?
    Omdat wij met een agenda werken en onze performers zelf hun werktijden kunnen doorgeven kunnen we meestal pas een boeking definitief aannemen wanneer deze minimaal 14 dagen van te voren is geboekt. Zo hebben wij de tijd om met onze performer(s) af te stemmen of het gekozen tijdstip kan worden ingevuld. Bij themafeestjes hebben we ook vaak minimaal 14 dagen nodig om de nodige materialen en benodigdheden te kunnen bestellen bij onze leveranciers en er voor te zorgen dat alles aanwezig is op het feestje. Bij boekingen van een kortere termijn dan 14 dagen zullen we dan ook moeten nakijken of we wel alle benodigdheden op tijd kunnen bestellen. Wanneer dit niet het geval is, dan nemen wij zelf met u contact op om de mogelijkheden te bekijken.
  • Kan ik jullie ook boeken voor speciale evenementen zoals een opening van een pand of nieuwe film release?
    Dat kan uiteraard ook bij The Magical Life Entertainment, het is dan wel nodig dat hiervoor contact met ons word opgenomen betreffende communicatie en affichering hiervan. Want er zijn een aantal regels die wij hanteren hiervoor zodat wij voldoen aan de copyright regels en aan bepaalde regels die opgelegd zijn aan entertainment bedrijven.
bottom of page